Onuitwisbaar

Onuitwisbaar

Rank 1162 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 4

In mei 2001 worden de ouders van Linda Hoekstra- Jan en Vonny- vermoord tijdens hun vakantie in de Porugese Algarve. Een week later worden twee Franse verdachen opgepakt. Met haar familie bijt Linda zich vast in het proces tegen de daders, terwijl zich, samen met haar gezin, probeert te richten op de toekomst. Als Linda in 2003 ook afscheid moet nemen van haar grote liefde Sipke, treedt haar overlevingsmechanisme opnieuw in werking. Pas als haar kinderen op eigen benen staan, ontstaat er ruimte voor haar eigen verdriet, Na een periode van depressie, therapie en zelfonderzoek, lukt het Linda uiteindelijk om haar geluk opnieuw te vinden. Het leven na moord, ziekte en verlies gaan gepaard met grote onzekerheid, onmacht en eenzaamheid. In Ouitwisbaar vertelt Linda een eerlijk verhaal over de rijkdom die ze in de pijn van verlies vond. Maar het is vooral een verhaal over liefde,

True crime
01 januari 2022