Onvindbaar

Young adult   Topics 0

Wat is er gebeurd met het meisje dat spoorloos verdween? Freya begint het nieuwe schooljaar op een kostschool in de bossen. Haar moeder is een halfjaar geleden overleden en haar vader verwerkt zijn verdriet door zich volledig op zijn baan te storten. Hij heeft dan ook besloten dat Freya beter af is op een kostschool. Al na een paar dagen verdwijnt haar klasgenoot Maria. De meesten zoeken er niets achter, het zal wel aandachttrekkerij zijn. Maar Freya heeft het gevoel dat er iets niet klopt. Samen met haar nieuwe vriendin Terri gaat ze op onderzoek uit. Wat kan er gebeurd zijn? Weet Maria’s ex-vriend meer? En waarom had ze contact met een drugsdealer? Freya raakt steeds dieper verwikkeld in de intriges en geheimen rond de verdwijning van Maria. Niet iedereen is even blij met haar bemoeienis. Gelukkig heeft ze de knappe Leo nog, alleen jammer dat hij haar docent is… Must-read voor de fans van Gone Girl, Karen McManus en Sarah Pinborough.

Young adult
Van Goor