Onvoltooid Verlangen - Een filosofisch beeld van mijn leven

Dit dromerig aandoende werk van Leroy Evers is een autobiografische bundel in een filosofische schrijfstijl. Hij beschrijft fragmenten uit zijn leven die veel indruk op hem maakten. Zijn seksuele relatie met een volwassen man in zijn puberteit, zijn jeugdvriendje Gino en zijn homoseksuele geaardheid, lopen als een rode draad door zijn verhalen. Over verliefd zijn, over begeren, verlies, vernieuwing, over ouder worden en jong willen zijn, over stil verlangen en dromen naar iets wat nooit is geweest. Ook verlangt hij terug naar wat werkelijk gebeurde, maar tóch weer een beetje anders liep dan hij had gehoopt. Zijn intieme verhalen, met een vleugje erotiek nemen de lezer mee naar zijn wereld, waarin hij zijn geheimen prijsgeeft en aan de lezer toevertrouwd. Een bundel met pijnlijke maar ook met gelukzalige momenten, in verhaal- en dichtvorm.

Is Onvoltooid Verlangen - Een filosofisch beeld van mijn leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Onvoltooid Verlangen - Een filosofisch beeld van mijn leven