Onvoorwaardelijk

Rank 3028 Gelezen 415 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 157 Favoriet 33 Recensies 25
Feelgood Artikelen 6 Lijsten 1 Spots 10 Hebban 1000 636   Topics 0

Onvoorwaardelijk, de emotionele rollercoaster van New York Times-bestsellerauteur Colleen Hoover!
Als Tate haar nieuwe buurman Miles ontmoet weet ze zeker dat het geen liefde op het eerste gezicht is. Zelfs 'vrienden' is een groot woord. Het enige wat ze gemeen hebben, is een ongekende wederzijdse aantrekkingskracht. Miles wil geen liefde, Tate heeft geen tijd voor liefde, dus blijft over: seks. Miles heeft wel twee voorwaarden waar Tate zich aan moet houden: geen vragen over het verleden en geen verwachtingen voor de toekomst. Kan Tate dit volhouden? En wat houdt Miles voor haar verborgen?
'Een sexy en aangrijpend liefdesverhaal dat mijn hart heeft veroverd' - Lisa op haar blog leavenostorybehind.nl

Feelgood , Romantiek
Populaire fiction algemeen
Omniboek
16 juni 2015
16 juni 2015
9789401905169 , 9789401905176 , 9789401909853

Kamila Straatsburg Hebban Recensent

Is het liefde, of louter seks?

door: Kamila Straatsburg 9 reacties 2 likes

De mooie Tate Collins verhuist van San Diego naar San Francisco en gaat logeren in het appartement van haar broer Corbin. Op de dag van haar aankomst ligt een aantrekkelijke, stomdronken man tegen de deur van het appartement te slapen. Na enig heen en weer getrek blijkt het de mysterieuze...

Reacties op: Onvoorwaardelijk