Too late

Too late

Gelezen 219 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 188 Favoriet 11 Recensies 9
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 5   Topics 0
‘Too Late’ – de nieuwe, heftige new adult van Colleen Hoover – gaat over Sloan, die al twee jaar een relatie heeft met drugscrimineel Asa. Ze voelt zich meer bezit dan mens, maar ze kan niet bij hem weg omdat hij de zorg voor haar zieke broertje betaalt. Dan ontmoet ze tijdens een college Carter. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar Sloan wordt ondertussen ook steeds meer onder druk gezet door Asa. Daarom zegt ze ja op zijn huwelijksaanzoek – ze heeft het gevoel dat ze niet anders kan. Maar dan heeft ze buiten Carter gerekend. ‘Too Late’ van Colleen Hoover bevat een dosis crime die ervoor zorgt dat het een enorme pageturner is. Let op: niet geschikt voor tere zieltjes! ‘Dit is misschien wel het heftigste en bijzonderste boek dat ik ooit gelezen heb’ – Chinouk Thijssen

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Femke de Moor
Z&K
02 juli 2019
02 juli 2019
9789401914376 , 9789401914383

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Diana Mom

Romance met een duister randje

door: Janneke Elderbroek 2 reacties

Vorige maand verscheen er al een artikel op Hebban waarin naar het geheim achter het succes van de romans van Colleen Hoover (1979) werd gezocht. De ene naar de andere bestseller heeft ze op haar naam staan en onlangs verscheen haar nieuwste roman Too Late.

Hoover schrijft voornamelijk romans...

Reacties op: Too late