Op weg met de Bhagavad Gita deel 2 De reisgenoot

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
We kennen allemaal de opluchting van het ontwaken uit een nachtmerrie. Het besef dat het maar een droom was, neemt meteen de pijn weg van de beproeving die zo reëel leek. Het moment dat we beseffen wie we werkelijk zijn, is als een ontwaken. We worden dan terstond bevrijd van elk lijden. Dit is de belofte van de Gita. Op weg met de Bhagavad Gita is een uniek handboek om ons leven vorm te geven. Zij bevat de essentie van alles wat we moeten weten om onze ware aard en ons levensdoel te ontdekken. In de inspirerende toelichting worden de geheimen die naar uiteindelijke vrijheid leiden één voor één onthuld. Oorspronkelijke inzichten worden afgewisseld met heldere instructies. Zo kunnen we deze oude wijsheid op verrassende wijze praktisch toepassen in ons dagelijks leven. De Gita is een bijzondere reisgenoot. De Srimad Bhagavad Gita is als de opgaande zon. Haar heldere stralen dringen door de donkere mist van onwetendheid heen om ons te wekken uit de pijnlijke droom van het leven. +

Stichting Dru Netherlands
03 december 2020