Op zoek naar antwoorden

Op zoek naar antwoorden

Serie De Herberg op Eagle Hill - Deel 2

Bethany vindt geen rust. Ze is op zoek naar antwoorden op haar waarom-vragen.

Het liefdesleven van Bethany Schrock is ontspoord, haar geloof hangt aan een zijden draad en de hete zomerdagen worden gevuld met het aanpakken van de rommel in het huis van vijf oudere Amish-zussen. Ze weet niet wat ze wil met haar leven. Maar wat Bethany wel weet, is dat ze het niet zal vinden in Stoney Ridge.

Dan haalt een nieuwe gast die in het Arendsnest verblijft haar over om vrijwilligerswerk te gaan doen voor een gemeenschappelijk project voor minderbedeelden. Hoewel Bethany er in eerste instantie weinig voor voelt, hervindt ze toch langzaam haar vreugde en voldoening. En dan is daar nog de aantrekkelijke, maar onmogelijke Jimmy Fisher die haar aandacht probeert te trekken met zijn knipogen en trucs.

Als iemand uit haar verleden opnieuw haar leven binnenwandelt, moet Bethany voor zichzelf een antwoord geven op de vraag: Wat betekent het verleden voor de toekomst?

Bestsellerauteur Suzanne Woods Fisher maakt ons opnieuw deelgenoot van haar kenmerkende wendingen en gevoelige nuances in dit heerlijke en uitdagende bezoek aan de ruige gemeenschap van Stoney Ridge.

Suzanne Woods Fisher is auteur van de bestseller Waar wonderen gebeuren en andere fictietitels. Ook schreef ze non-fictieboeken over de Amish. Verder werkte ze mee aan een kinderserie over de Amish. Suzanne is Christy Award-finaliste, won de Carol Award en is columniste voor de Christian Post en enkele kookmagazines. Ze woont in Californië. Voor meer informatie: zie www.suzannewoodsfisher.com. Of volg haar op Twitter: @suzannewfisher

In deze serie verscheen:
* Waar wonderen gebeuren (deel 1)
* De onthulling (deel 3)
Zoeklicht, Uitgeverij 't