Open-minded

Na negen jaar weet Holly het zeker: haar vriend gaat haar ten huwelijk vragen. Maar in plaats van met een ring, komt hij met een schokkend voorstel: hij wil hun relatie openen en daten met anderen. Fliss en haar vriend hebben al drie jaar een gelukkige, open relatie. Maar nu ze dertig worden, stelt hij voor om exclusief met elkaar te zijn. En zo laat hij een bommetje ontploffen in Fliss’ geliefde levensstijl, namelijk een die voldoet aan haar eigen voorwaarden en niet aan verwachtingen van de maatschappij. Wanneer Fliss Molly huilend aantreft in de wc van een restaurant, tijdens haar eerste date met een ‘vreemde’ in negen jaar, besluiten ze hun beider dates te dumpen en samen te gaan eten. Fliss belooft Holly alles te leren wat zij weet over het hebben van een open relatie. Terwijl Holly, die al zo lang monogaam is, Fliss zal inwijden in de voordelen hiervan. En samen ontdekken zij dat er geen kant-en-klare oplossingen bestaan als het om de liefde gaat…

‘Ik wist niets van open relaties (ik vroeg me vooral af hoe iedereen hier tijd voor had). Dit was dus een eyeopener, maar vooral ook een heerlijke en grappige roman.’ –  Rebecca Ryan, My Extraordinary Life

‘Het meest inspirerende boek over liefde dat ik in lange tijd las. Met een hilarische en scherpe blik, niet alleen op relaties maar ook op vriendschappen. Bevolkt met personages zoals jij en ik, en date-ervaringen waar iedereen zich in zal herkennen!’ –  Kate Weston, You May Now Kill the Bride

‘Een slim, geestig en compleet meeslepend verhaal over moderne relaties. Ik vond het geweldig!’
– Tom Ellen, The Lifeline

Is Open-minded het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Open-minded