Opnieuw getrouwd

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

De auteur die zelf weduwnaar is geweest, verkent in dit boek stap voor stap de mogelijkheden en de moeilijkheden om te komen tot een tweede huwelijk. Om te komen tot een nieuw geluk en tot een tweede eerste liefde. Een stap die gezet mag worden in de afhankelijkheid van de Heere. De intro's bij ieder hoofdstuk vormen een rode draad in dit boek en geven een gefingeerd gesprek weer tussen twee mannen die beide weduwnaar zijn geworden. Ze komen ieder tot een andere keuze om hun leven weer invulling te geven: de ene trouwt wel, maar de andere kant er niet toe komen. De auteur gaat in het boek ook in op allerlei praktische zaken waarmee je te maken krijgt om tot een nieuw huwelijk te komen. Telkens wijst hij op de waarde van goede communicatie tussen alle partijen. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met vragen ter bezinning en reflectie. Opnieuw getrouwd is geschreven voor hen die een twee huwelijk aangaan, alsook voor de omringende familie en vrienden.

Uitgeverij En Boekhandel Den Hertog B.V.
01 januari 2019
22 maart 2021