Paard in de maan en twintig andere verhalen

De in deze bundel opgenomen verhalen, in chronologische volgorde geplaatst, geven een beeld van de Italiaanse schrijver en toneelmaker Pirandello. Pirandello (1876-1936), in ons land vooral bekend door zijn toneelstukken en de recente verfilming van enkele korte verhalen in de film "Kaos" van de gebroeders Taviani, behandelt in deze verhalen de thema's die hem na aan het hart liggen: het verschil tussen schijn en werkelijkheid, het verschil tussen het komische en het humoristische, het tragische en het vrolijke.

Is Paard in de maan en twintig andere verhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Paard in de maan en twintig andere verhalen