Philip K. Dick omnibus

Van de na-oorlogse science-fictionschrijvers is Philip Dick wellicht degene die in onze streken de grootste populariteit geniet ... en geen wonder. Zijn altijd verrassende romans en verhalen zijn met inspiratie geschreven en bevatten veelal toespelingen op de huidige samenleving die een navrant licht werpen op de hedendaagse wereld. Onveranderlijk verlevendigd door een dosis relativerende humor, blijven ze verfrissende lectuur vormen voor iedereen die zich laat boeien door de toekomst, haar mogelijkheden en ... gevaren.

De in deze omnibus verzamelde verhalen zijn eerder verschenen in twee Zwarte Beertjes: 'Een handvol duisternis' en 'Een swibbel voor dag en nacht'.

Is Philip K. Dick omnibus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Philip K. Dick omnibus