Pieterpad deel I: Pieterburen-Vorden

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Te voet door Nederland
Over één van de langst mogelijke afstanden tussen het uiterste noorden en de verste zuidpunt is het Pieterpad uitgezet, tussen Pieterburen en de Sint-Pietersberg. Dit 482 kilometer Lange Afstand Wandelpad is sinds de opening in 1983 de meest populaire LAW van Nederland geworden.

Deze gids bevat alle elementen voor een zorgeloze tocht, zoals de nauwkeurige stap-voor-stap beschrijvingen in twee looprichtingen. De route is ingetekend op topografische kaarten, schaal 1 : 25.000. Bovendien komt u onderweg in het veld de bekende wit-rode markeringen tegen. In de gids een schat aan informatie over de streken die u bezoekt en ook over openbaar vervoer en pleisterplaatsen langs de route. Overnachtigsadressen vindt u op www.pieterpad.nl.

U kunt dus op pad, een dag, een weekend of u loopt het Pieterpad helemaal in één keer. Te voet reizen is een heel bijzondere ervaring. Ontmoetingen onderweg zijn vaak heel hartelijk en u ziet Nederland eens op een ongewone en ontspannen manier. Een lust om te doen.
9789491142055