Pink Floyd de complete geïllustreerde geschiedenis

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Dit boek, dat bijna een halve eeuw rockmuziek beslaat, etaleert de dramatische en kleurrijke historie van de populairste psychedelische band die de wereld ooit heeft gekend. Vanaf het vroege begin in Cambridge, toen Syd Barrett nog de teksten schreef, tot de onvergetelijke opnamen van Dark Side of the Moon en de uiteindelijke breuk tussen de bandleden: dit is het eerste complete geïllustreerde verhaal van Pink Floyd. Ontdek de geheimen achter de songs, volg de ontwikkeling van de legendarische lichtshows en mega-opblaaspoppen, de bittere geschillen en nog veel meer. Deze bijgewerkte editie bevat tevens informatie over de laatste cd. Met een volledige discografie en ruim tweehonderd foto's van Syd Barrett, Roger Waters, David Gilmour, Rick Wright en Nick Mason, van liveoptredens en achter de schermen, geeft deze complete uitgave de lezers een goed beeld van het leven achter een van de meest revolutionaire bands aller tijden.
Librero Nederland b.v.