Positieve psychologie

Kies voor een bloeiend leven dankzij positieve psychologie! De positieve psychologie bestudeert hoe ons 'geluk' beïnvloed wordt door alle aspecten van ons leven, onze manier van denken en ons gedrag. De bevindingen van deze wetenschap kunnen helpen om gelukkiger, optimistischer en gemotiveerder te worden en een gezonder en langer leven te leiden. In dit boek wordt uitgelegd hoe positieve psychologie in de praktijk werkt en leer je hoe je de principes ervan kunt integreren in je dagelijkse leven, bijvoorbeeld om je emotionele intelligentie te verbeteren, een doel en betekenis te vinden in je leven, beter te leren omgaan met uitdagingen, jezelf te accepteren en nog zoveel meer! Het boek bevat veel eenvoudige oefeningen en herkenbare voorbeelden en coacht je stap voor stap naar een leven dat straalt van geluk en vervulling! BRILJANTE RESULTATEN * Ontdek wat je kunt doen om je onmiddellijk beter te voelen * Leer hoe je door kleine veranderingen in je leven een groot verschil kunt maken * Zie in wat je persoonlijke kwaliteiten zijn en hoe je die kunt gebruiken * Word je bewust van de kracht van een goed gevoel, positief denken en gulheid

01 januari 2011
22 juli 2021