Posthumanisme

Een opmerkelijk werkboek over zuiver spiritueel denken, nu en in de toekomst. De bronnen zijn de Bijbel, Griekse en Oosterse filosofen, Mani, Goethe, Novalis én Rudolf Steiner. Het boek te lezen is mij goed bevallen. De bronnen, gesprekken, oefeningen en praktijkervaringen daarin zijn voor mij en vele lezers belangrijk. Lees het boek maar.

Ze vergelijkt de lang verwachte technische toekomst met een geestelijke toekomst. Die tweede visie spreekt mij veel meer aan. Het boek maakte me bewust van nogal wat voorspellingen. Het is een eigentijds boek over een vernieuwende filosofie. De arts en de uitgever zijn antroposofische artsen.

Zij schreef al 57 boeken, waarnaar zij soms verwijst. Regelmatig organiseert de uitgever studiedagen met haar over veel onderwerpen. Tientallen boeken zijn in meer Europese talen vertaald. Zijn haar romans gewoon leuker om te lezen, dit boek is meer voor de serieuze volhouder.

Is Posthumanisme het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Posthumanisme