Praktisch project management

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Waarom hebben we die risico's niet eerder op hun waarde ingeschat? Hoe kunnen we ze de volgende keer beheersen zodat zij ons project niet overheersen? Kansrijk risicomanagement in projecten geeft een antwoord op deze vragen en is bedoeld om risicomanagement toegankelijk te maken voor toepassing in dagelijkse projecten. Deze PMO-special beschrijft de stappen die u bij risicomanagement kunt zetten, checklists die u erbij kunt gebruiken en modellen voor de toepassing. De systematische aanpak die deze gids u biedt, kunt u aanpassen aan de omstandigheden in uw situatie. Daarnaast krijgt u een antwoord opvragen als: Hoe zetje projectrisico's om in projectkansen? Op welke manier kun je het risicomanagement van een project inrichten? Op welke wijze bepaal je het risicoprofiel? Welke maatregelen kun je nemen? Hoe bewaak je de voortgang? Welke technieken kun je gebruiken? Hoe gaan mensen en organisaties om met risicomanagement?

LANNOO/ACADEMIC SERVICE
08 september 2020