Praten met entiteiten Talk to the Entities Dutch

Shannon O'Hara
Vergezel Shannon O'Hara op een reis door de wereld, gezien door heel andere ogen.
Via de ervaringen van een meisje dat opgroeit en geesten ziet, hoort en ermee praat, geeft Praten Met Entiteiten een uitzonderlijke kijk op een wereld die velen kennen, en slechts weinigen erkennen. Soms is het besef van de anderen in ons midden een zegen en soms een vloek; hoe dan ook, iedere stap op deze weg is intrigerend.
Kwetsbaar, aangrijpend en bekrachtigend, Praten Met Entiteiten zet een geheel nieuwe standaard neer voor boeken in zijn soort en zal blijven inspireren de wereld op een andere manier te zien, nu en in de toekomst.
Waarschuwing: na het lezen zou het kunnen dat je de wereld nooit meer hetzelfde ziet en het kan ook zijn dat je je gaat openstellen voor jouw eigen capaciteiten met entiteiten.
Bewust zijn is het grootste avontuur. Wat weet jij, waarvan je doet alsof je het niet weet?

Is Praten met entiteiten Talk to the Entities Dutch het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Praten met entiteiten Talk to the Entities Dutch