Pret à diner

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Pret à diner is jouw persoonlijke gids voor het samenstellen van een menu voor een diner waarmee je indruk maakt op gasten. Met de recepten van chef Estée Strooker laat je gasten optimaal genieten van je culinaire inspiraties.

Estée geeft velerlei tips over de voorbereiding: hoe plan je de boodschappen en hoe dek je de tafel? Op welke manieren serveer je de gerechten: shared dining of een vooropgezet gangenmenu? De thuiskok leert om een menu samen te stellen uit diverse gerechten met verschillende smaken en
structuren, natuurlijk het liefste met seizoens- en streekgebonden ingrediënten. Bijvoorbeeld gerechten als gebraden kwartel met citroentijm, gemarineerde biet met mierikswortel en geitenhangop en gepekelde zalmforel met crème cru. In het laatste hoofdstuk ‘Toegift’ staan bovendien recepten waarmee overgebleven ingrediënten van je diner een tweede leven krijgen.

Culinair
Eten en drinken algemeen