Proef en zie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Niet alleen brood en vis, maar ook zout, olijven, lamsvlees en vijgen: de Bijbel staat vol verwijzingen naar eten. Letterlijke verhalen over voedselwaren, maar ook verhalen over wat voeding betekent. Margaret Feinberg gaat in de wereld van nu op zoek naar verhalen over aloude etenswaren - vaak de puurste en mooiste ingrediënten voor een maaltijd om te delen met vrienden en familie. Reis met Margaret mee en ontdek de rijkdom van wat je elke dag kunt kopen, bereiden en eten. Het water loopt je in de mond - of maak je er wijn van?
God is een foodie, als je Margaret Feinberg mag geloven. In Proef en zie dompelt zij zich onder in de culinaire rijkdom van de Bijbel. Haar aanstekelijke manier van vertelen en vele persoonlijke anekdotes maken dit een heerlijk boek. Ieder hoofstuk is verrijkt met bijzondere recepten waarin het hoofdingrediënt van het hoofdstuk terugkomt.

Culinair
Linda Jansen