Proeven als een pro

Culinair   Topics 0
Geniet je ook zo van wijn? Met dit boek wordt het nog veel leuker! Proeven als een Pro leert je proeven met de methode waarmee Cees van Casteren zijn Master of Wine examen haalde. Met de zes stappen van de Karaatmethode wordt wijnproeven voor iedereen kinderspel.

Cees van Casteren is Master of Wine, Vinoloog van het Jaar, WSET® Educator, winnaar van diverse wijnproefwedstrijden, jurylid van internationale competities en voorzitter van de Verenigde Vinologen.

Cees is a brilliant taster, but just as importantly, he knows how to communicate his knowledge clearly and with real insight. Consumers will love this book, but I learnt a lot from it too. And I’ve been tasting wine professionally for 35 years. - Tim Atkin MW

Wijnproeven is geen kunst, maar vergt wel de juiste kennis, discipline en methodiek. Cees van Casteren weet daar alles van. In ‘Proeven als een Pro’ legt hij op heel toegankelijke manier uit waar wijn om draait en deelt de methode die hem Master of Wine heeft gemaakt. Een aanrader voor iedere wijnliefhebber.
- Lars Daniëls MV

Iedereen kan proeven. Maar professioneel wijn proeven, analyseren en beschrijven, moet je leren. Dit boek van collega Master of Wine Cees van Casteren is een uniek en onmisbaar hulpmiddel daarbij. - Frank Smulders MW

Culinair
Wijn en dranken
Treebooks
04 november 2020
04 november 2020

Reacties op: Proeven als een pro