Pucked

Violet Hall wordt er doodmoe van dat alles in haar familie altijd in het teken moet staan van de ijshockeycarrière van haar stiefbroer. Maar als ze weer eens wordt meegesleept naar een van zijn wedstrijden ontmoet ze teamcaptain Alex Waters. Hij is niet alleen bloedmooi, maar ook nog eens slim en heel grappig. Het enige nadeel: zijn reputatie.
Alex Waters heeft een reputatie als playboy. Tijdens een borrel na de wedstrijd klikt het meteen tussen hem en de prettig gestoorde Violet. Alex is ervan overtuigd: hij wil meer. Maar hoe kan hij Violet ervan overtuigen dat hij alleen op het ijs een player is?

Reviews:
‘Meeslepend, sexy, overrompelend, duister, ongelooflijk erotisch en een ongeëvenaard liefdesverhaal. Komt zeker op mijn lijst van favorieten.’ – Alice Clayton

Is Pucked het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pucked