Puur patisserie

Lekker zoet gebak en zoete desserts zijn natuurlijk nooit bedoeld om gezond te zijn – het draait vooral om genieten. Maar Jessica Hart heeft vanuit haar achtergrond, de natuurgeneeskunde, een nieuwe weg weten in te slaan: door meer ‘levende’ ingrediënten te gebruiken die goed zijn voor ons lichaam (probiotica, zuurdesem) en die zoveel mogelijk onbewerkt (volkorenmeel) en minder geraffineerd (dadels, ruwe rietsuiker) zijn, en bovendien van plaatselijke, biologische herkomst én passend bij het seizoen. In het prachtig stijlvol gefotografeerde 'Puur patisserie' staan niet alleen recepten, van gezonde tussendoortjes en zondagse taarten, maar ook lekkere desserts voor elke dag en feestelijk gebak en Franse patisserie. Plus volop adviezen om zelf zuurdesem te maken, alles over eetbare bloemen, natuurlijke zoetmiddelen, alternatieven voor eieren, natuurlijke kleurstoffen en aromatische planten.

Is Puur patisserie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Puur patisserie