Rebel

Rank 2444 Gelezen 154 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 71 Favoriet 5 Recensies 16
Young adult Lijsten 2 Top25's 4   Topics 0

‘Rebel’ is het laatste deel in de Renegades-serie van Rebecca Yarros. Dit boek gaat over een vrouwelijk lid van het stuntteam, namelijk Penna Carstairs, oftewel Rebel. En Rebel is behoorlijk badass. Ze is ‘sexiest female athlete of the year’ en in de wereld van extreme sports is er niemand die haar gek maakt. Maar in een bar in Las Vegas ontmoet ze Cruz, en die dringt wel door haar barrière heen. Ze brengen een geweldige nacht met elkaar door. Daarna wil ze niets meer van hem weten. Zo makkelijk komt ze echter niet van hem af, want ineens blijkt hij haar docent te zijn. Dit meeslepende laatste deel in de Renegades-serie van new adult-auteur Rebecca Yarros volgt op ‘Wilder’ en ‘Nova’.

Young Adult
Fictie 15+
The Renegades (3)
Z&K
06 december 2018
12 februari 2019
9789401914253 , 9789401914260

Joke De Meyer Hebban Team

Vlot geschreven en onderhoudende romantiek

door: Joke De Meyer

‘Rebel. Die bijnaam had ik al heel jong gekregen, zodra duidelijk was geworden dat ik niet voldeed aan het beeld dat mijn ouders van een dochter hadden.’

Penna Carstairs behoort tot het beruchte stuntteam De Renegades. Ze is het gewend om in het middelpunt van de belangstelling te staan en...

Reacties op: Rebel