Rijk van stormen

Rank 5039 Gelezen 432 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 303 Favoriet 62 Recensies 6
Fantasy & SF Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 11 Top25's 12 Hebban 1000 839 Topics 1

Het vijfde deel in de populaire Glazen troon-serie neemt ons verder mee op Aelins epische reis en bouwt op naar een cliffhanger die iedereen zal doen smachten naar het vervolg.

In Rijk van stormen heeft Celaena allang haar rechtmatige rol van erfgename Aelin Galathynius ingenomen en heeft ze gezworen haar koninkrijk terug te krijgen. De Duistere Koning Erawan gebruikt Aelins verleden, haar vijanden en haar vrienden in een uiterste krachtvertoon om te voorkomen dat ze haar doel bereikt. Aelin heeft een krachtig hof dat ze leiding moet geven en heeft haar hart aan een Fae-prins gegeven. Nu moet ze bepalen wat – of wie – ze bereidt is op te offeren om haar wereld te redden…

De pers over Rijk van stormen

‘Absoluut adembenemend.’ Young-adult.nl

‘Intrigerend, schitterend, hartbrekend, romantisch en spannend. Dit verhaal zal je verbeelding overnemen en laat je verlangend naar meer achter.’ USA Today

‘Strakke verhaallijnen, heerlijk escapisme.’ Kirkus reviews

‘Toegewijde fans (en dat zijn er veel) zullen dol zijn op dit deel. Ze zullen genieten van de filmische actie, de verstrengelde intriges en de heftige onthullingen van geheimen en erfenissen.’ Booklist

Sciencefiction & Fantasy
Fictie 15+