VN:

Ring Oost

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Wat gebeurt er wanneer kleine machthebbers, dragers van grote verantwoordelijkheid, het rechte pad verlaten?
Een parkeerplaats op Ring Oost, het deel van de Grote Ring rond Brussel dat het Zoniënwoud doormidden knipt, wordt op een novemberavond een plaats delict wanneer bankdirecteur Nadir Abennaïm er met ingeslagen schedel wordt gevonden. Onderzoeksrechter Aubry Dabancourt, weduwnaar en vader van een babydochter, heeft meer dan een gewoon belang bij het aansturen van het onderzoek en geeft de jonge hoofdinspecteur Zakaria Bouhlal de leiding over het onderzoek. Bouhlal komt terecht in een steeds dichter gesponnen web van misleiding en manipulatie.

Spannende boeken algemeen
Manteau
09 oktober 2018
10 oktober 2018

Niet om door een ringetje te halen

door: ElskeLeest

Isabelle Corlier (1977) woont al meer dan twintig jaar in Brussel. Het is dan ook niet gek dat deze stad het décor vormt voor haar debuut Ring Oost. Dit boek werd al beloond met de Prix Fintro Écritures Noires, een literaire onderscheiding voor het beste boek van een Franstalige misdaadschrijver,...

Reacties op: Ring Oost