Roger van Damme desserts 2

Roger van Damme: "Een groot gebaar" zou een antwoord moeten zijn op de vele vragen die ik in mijn carrière gekregen heb, vragen van hobbykoks én professionals. Daarom biedt dit boek voor elk niveau wat wils. Sommige dessertborden zijn een ware uitdaging en ze van A tot Z klaarmaken is wellicht eerder weggelegd voor de ervaren chefs, maar hobbykoks kunnen hier perfect een eigen creatie van maken met onderdelen van het recept. De schetsen naast de foto's tonen hoe een dessertbord wordt opgebouwd. En voor alle dessertliefhebbers heb ik nog een extra "easy way" versie gemaakt: uit elk dessert haal ik een eenvoudige basisbereiding die ik in een glaasje presenteer. Ook al is dit een "best of" uit 20 jaar Het Gebaar, het sluit zeker geen hoofdstuk af en hopelijk kan ik gauw aan het vervolg beginnen!"

Is Roger van Damme desserts 2 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Roger van Damme desserts 2