Saint X

Gelezen 54 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 94 Favoriet 2 Recensies 10
Literatuur & Romans Artikelen 5 Spots 1   Topics 0

Wanneer Claire nietsvermoedend in een taxi stapt, gebeurt het ondenkbare. De chauffeur, Clive Richardson, is een van de mannen die jaren terug verdacht werd van de moord op haar oudere zus Alison op het vakantie-eiland Saint X. Vanaf dat moment raakt Claire geobsedeerd door de vraag wie haar zus nu eigenlijk was en wat er met haar is gebeurd. Terwijl ze Clives vertrouwen probeert te winnen om hem te kunnen ontmaskeren, raakt ze juist steeds meer aan hem gehecht, verbonden door het drama dat ze beiden hebben meegemaakt.
Saint X blijft je echt bij: een fascinerend en raak verhaal over rouw, obsessie en verlies.

Erik de Vries
Signatuur
12 mei 2020
12 mei 2020

Nicole van der Elst Hebban Recensent

Caribisch toevluchtsoord

door: Nicole van der Elst

Claire is zeven als haar oudere zus Alison tijdens een familievakantie op het Caribische eiland Saint X spoorloos verdwijnt. Enkele dagen later wordt ze dood gevonden op een onbewoond eiland vlak voor de kust. De zaak is nooit opgelost, maar wat doet Claire als ze in New York toevallig één van de...

Reacties op: Saint X