Sara en haar gevederde vriend

Esther en Jerry Hicks
Een inspirerende formule om succes te hebben in je leven en je goed te voelen - vaardig ingeweven in het leuke verhaal over een moedig, onderzoekend, onbedorven meisje, Sara genaamd en haar leraar, een etherische uil die Salomon wordt genoemd. Een verfrissend, realistisch boek dat een vloedgolf aan jeugdherinneringen oproept. In het verhaal, dat van A tot Z boeit, zijn technieken en processen verpakt die helpen je dromen waar te maken en een opzienbarend nieuw perspectief bieden op het begrip dood. Het is een geweldig boek voor kinderen om uit te worden voorgelezen, én zelf te lezen.
Er is iets in Sara... voor iedere volwassene die zoekt naar geluk en het is puur goud voor zoekende tieners die wanhopig proberen antwoorden te vinden. Dit boek is een must voor wie wil weten hoe wij onze werkelijkheid creëren, en zijn/haarleven bewust wil leren beïnvloeden.

Is Sara en haar gevederde vriend het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Sara en haar gevederde vriend