Sequoia

Rank 1245 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
In de late jaren zestig, begin zeventig vormden ze een wereldwijd succesvolle rockband: Sequoia, geworteld in de fameuze beatscene van Den Haag. Nu, een halve eeuw later, roept bassist/toetsenist Bastien zijn oude maten bij elkaar voor een reünie. Op zanger Jef na, die teruggetrokken in Venetië woont, doen alle bandleden mee, zij het om verschillende redenen. Maar Sequoia is destijds niet voor niets uit elkaar gevallen. Frustraties, jaloezie, vernedering, drugs en vrouwen speelden allemaal hun rol. En die oude, nooit uitgesproken wrijvingen steken bij de reünie weer de kop op. Terwijl de repetities vorderen en een ongekend mediacircus warmdraait, groeit de spanning tussen de bandleden. Bastien begint zich zelfs af te vragen of de herleving van Sequoia wel zo’n goed idee is geweest, terwijl Jef spijt krijgt dat hij niet meedoet. Tijdens het eerste reünieconcert en de presentatie van de vernieuwde band aan de wereld komt de explosieve situatie tot een dramatische ontknoping. +

Literaire fictie algemeen
U2pi BV