Shelf Respect - A book lover's defence

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
There's no such thing as too many books, simply not enough places to put them

Decluttering is all the rage, but what do you do when your preferred interior decor is miles of overstuffed bookshelves? If you can't bring yourself to clear your collection, SHELF RESPECT will validate your life choices.

Do you alphabetise your books or organise by genre... or (heaven forbid) colour? Have you merged your collection with your other half's? (And do you write your name inside the cover, just in case?) Do you keep all the books you've read, or only the most cherished? Is there such a thing as too many books? (No.)

Bound to provoke (good-natured) debate between Bibliophiles, SHELF RESPECT is a charmingly illustrated book in defence of towering TBR piles and overflowing shelves... no matter how you choose to organise them.
Little Brown UK
24 oktober 2019

3 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Lezersrecensies (1)

Een must read voor iedere boekenliefhebber!

door: Eus Wijnhoven 2 likes
Zelden komt het voor dat ik totaal verrast word door een boek. Een boek bijvoorbeeld waarvan ik nog nooit iets heb vernomen. Een boek dat een vermetel iemand me cadeau doet (want ik weet exact wat ik nog wil aanschaffen, dus bevuil mijn boekenkast alsjeblieft niet met een titel die jij, gever, zo...