Shine

Shine

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Juicy YA-roman over de ongekend populaire 'perfecte' K-popwereld

Debuut van Jessica Jung, K-poplegende en voormalig zangeres van een van de meest invloedrijke K-popmeidengroepen aller tijden: Girls Generation.

Wat zou jij opgeven om je dromen waar te maken? Voor de zeventienjarige Koreaans-Amerikaanse Rachel Kim is het antwoord op die vraag: bijna alles. Zes jaar geleden werd ze gerekruteerd door een van de grootste K-poplabels van Seoel, dat een aantal van 's werelds populairste sterren heeft voortgebracht. De regels zijn simpel: train 24/7. Wees perfect. Date niet. Makkelijk toch?

Helaas niet. Rachel begint zich af te vragen of ze wel sterk genoeg is om door te kunnen breken en niet gebroken zal worden door een industrie die erop gericht is om mooie meisjes te controleren en te commercialiseren. Vooral wanneer ze gevoelens krijgt voor K-popster Jason Lee. Hij is niet alleen charmant, sexy en belachelijk getalenteerd. Hij is ook de eerste die echt begrijpt hoe graag ze een ster wil worden.

Jessica Jung neemt je mee in de luxe, hypergekleurde en bizarre wereld van K-pop, waar de inzet hoog is en voor één meisje de prijs van succes – en liefde – misschien nog wel hoger is.

Young Adult
Fictie 15+