Signature

Signature

Culinair   Topics 0
Signature is het tweede boek dat restaurant Aan de Poel uitbrengt. Veuger vertelt: "Een boek maken is iedere keer weer een mooi en spannend proces. We wilden echt de sfeer en dynamiek van Aan de Poel vastleggen. Die wordt gemaakt door onze bijzondere gasten en fantastische team, zij hebben dan ook een hele grote rol in het boek. Zo vertellen vaste gasten over bijzondere of hilarische momenten in het restaurant en komen (oud) medewerkers aan het woord over hun werk. Daarnaast nemen we de lezer mee door onze 10 favoriete ingrediënten en beschrijven we wat er allemaal komt kijken bij het samenstellen van ons maandelijks wisselende zesgangenmenu. En natuurlijk geven we verschillende kijkjes in hoe het er achter de schermen aan toe gaat."

Thema's in het boek
Let's get personal | Chef's top 10 | Team | #Aandepoel | Juicy details | Table talk |
Creating a menu | What friends are for | Time flies when | Not just plates

Over Aan de Poel
Aan de Poel onderscheidt zich door de combinatie van hoogwaardige gastronomie met een laagdrempelige, gezellige ambiance waarin iedereen zich thuis voelt. In 2008 kreeg het restaurant zijn eerste Michelinster, vier jaar later gevolgd door de tweede. Naast de vaste kaart presenteert Chef-kok Stefan van Sprang driewekelijks een nieuw zesgangenmenu. De wijnkaart, samengesteld door Robbert Veuger, biedt ruim 600 keuzes en bevat zowel klassieke topwijnen als verrassende challengers en biedt altijd een perfecte combinatie bij de eclectische gerechten van Van Sprang. Aan de Poel serveert lunch en diner, van dinsdag t/m zaterdag.

Culinair
Aan de Poel