silence,please boek

Silence, please!

Rank 6916 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Lijsten 1   Topics 0

Cath Luyten zoekt, onderzoekt en bezoekt de stilte. In Silence, please! zoekt Cath Luyten naar de rust en stilte waar we allemaal zo naar snakken, naar het verlangzamen en verstillen in het leven van alledag. Dat doet ze met inzichten en technieken die haar worden aangereikt door componist Jan Swerts, psychiater Dirk De Wachter, kunstenares Delphine Boël, theaterman Josse De Pauw, tv-vrouw Annemie Struyf, wiskundige en filosoof Jean Paul Van Bendegem, actrice Barbara Sarafian, zanger-muzikant Guido Belcanto, radiopresentatrice en vlogster Linde Merckpoel en drumster Isolde Lasoen. Zijn er momenten in het dagelijks leven die uitnodigen de stilte te omarmen? Heb je heilzame rituelen of gewoontes waarbij je de stilte opzoekt? Hoe nuttig is een digitale detox? Wat is de rol van meditatie en mindfulness? Aan de hand van de resultaten van het grote stilteonderzoek dat in de loop van 2019 werd uitgevoerd, gaat Cath samen met haar gasten op zoek naar een antwoord op die vragen. Silence, please! biedt ook een uitgebreide stilteatlas, met bijzondere stiltegebieden en -plekken waar je je voor korte tijd of een langer verblijf kunt terugtrekken.

Feelgood
Manteau