Smartengeld

Smartengeld

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In zijn vijfde boek laat topadvocaat en internationaal bestsellerauteur Scott Turow ons weer nieuwe aspecten zien van Kindle County, de wereld van hebzucht en menselijk tekort. Een wereld die hij al onsterfelijk maakte in DE AANKLAGER, HET BEWIJS, DE BESCHULDIGING en DE WET VAN DE MACHT.

Waarom neemt een advocaat een advocaat?

Robbie Feaver, als advocaat gespecialiseerd in letselschade, is charmant, succesvol - ook bij de dames - en is getrouwd met een beeldschone vrouw van wie hij veel houdt en die doodziek is.

Hij heeft ook een geheime bankrekening. Die gebruikt hij om rechters om te kopen zodat ze uitspraak doen ten gunste van zijn cliënten. Een toevalstreffer van de fiscale opsporingsdienst leidt tot een infiltratie-operatie van de FBI: Operatie Petros. Robbie is genoodzaakt zijn medewerking te verlenen. Onder begeleiding van de weinig toeschietelijke agente Evon Miller moet hij belastend bewijs leveren tegen de rechters die zich omkoopbaar hebben getoond. Zeer geavanceerde technologie wordt ingezet, maar het verkrijgen van feitelijk bewijs verloopt moeizamer dan verwacht. En ook Evon Miller heeft haar eigen problemen en haar eigen tragiek. Terwijl het net van de wet zich sluit, raken de levens van Robbie en Evon steeds nauwer verweven.

Spannende boeken algemeen
Pockets spanning