9200000095280079

Sommige meisjes houden niet van roze

Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 1
Junior Spots 2   Topics 0

Vrienden, verliefdheid, sociale media, zelfbeeld, een veranderend lichaam... opgroeien kan behoorlijk ingewikkeld zijn. De bekende comic Chrostin geeft in dit boek grappige en heldere antwoorden op alle (levens)vragen waar je mee worstelt, zoals:

* Hoe kom ik op voor mezelf?
* Wat gebeurt er met mijn lichaam?
* Waarom stinken mijn oorbellen?
* Hoe kan ik gezond én lekker eten?
* Kan ik overleven op instantnoedels?
* Hoe ga ik om met trollen en pestkoppen?
* Wat moet ik doen met een gebroken hart?
* Hoe kan ik van mezelf (leren) houden?

Sommige meisjes houden niet van roze is dé survivalgids die je nodig hebt om de puberteit en het leven door te komen.
Christina De Witte tekende haar eerste comics aan de kunstschool. Ondanks de kritiek die ze te verduren kreeg, zette ze door. En zo werd haar webcomic Chrostin geboren.

In 2015 won Christina de Flair Online Talent Award en de rest is geschiedenis. Intussen kan ze ook een zekere A. Kutcher onder haar fans rekenen.

Kind & Jeugd
Non-fictie kinderboeken (> 12 jaar)
Van Halewyck

Meer artikelen van lezers

Recensies

aanrader!

door: jstruyve
Hou je van Chrostin en haar werk? Dan zal dit boek je zeker bevallen. Het is een relatief eenvoudig geschreven boek met leuke thema's. Van je eerst werk tot je onzekerheden, van feminisme tot diversiteit... Eender wel thema je kan bedenken, je vindt het hier in 'Sommige Meisjes Houden Niet Van...