Staakt het vuren

In een wandeling die ons langs zijn geboortestad Oran via Rotterdam naar de Toscaanse heuvels voert, werpt Sylvain Ephimenco een blik op zijn ouders, zijn jeugd en personages die zijn pad de laatste decennia gekruist hebben. Staakt het vuren! is een moment van bezinning dat met intieme ontboezemingen een rustplek verschaft in een wereld vol chaos en rumoer.

Sylvain Ephimenco (Oran, 1956) is een Frans/Nederlandse schrijver en is ruim dertig jaar columnist voor Trouw. Eerder schreef hij onder andere de romans Façades en Blauwe nachten en de bestseller Twaalf Incorrecte Verhalen.

Is Staakt het vuren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Staakt het vuren