Stad in angst

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Tyrone Lewis was een vrolijk wel, opgevoed jongetje van twaalf jaar. Zijn moeder had hem nog zó op het hart gedrukt nooit met vreemde mannen mee te gaan, maar toen de vreemdeling zich uitgaf voor een politieagent en Tyrone een paar dollar beloofde, sloeg hij de waarschuwingen van zijn moeder in de wind en stapte bij hem in de auto. De volgende dag werd zijn lijk gevonden. Hij lag in een steegje, de handen gevouwen en met zijn broek op de knieën.
Voor de twaalfde maal had een krankzinnige toegeslagen, voor de twaalfde maal was er een kind vermoord en voor de twaalfde maal tastte de politie van een klein plaatsje in het zuiden van de Verenigde Staten in het duister. Wie was die maniak die het ene na het andere kind vermoordde en steeds weer kans zag spoorloos te verdwijnen?
De inwoners van het stadje spanden zich tot het uiterste in om de dader te ontmaskeren. Alles werd in werk gesteld om aan de reeks gruwelijke moorden een einde te maken, maar niemand kon vermoeden dat de ontmaskering van de dader een nog veel gruwelijker waarheid aan het licht zou brengen.
Phoenix