Stad van Verloren Zielen

Rank 739 Gelezen 541 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 200 Favoriet 50 Recensies 2
Young adult Spots 3 Top25's 9 Hebban 1000 959   Topics 0

Clary ontdekt dat Lilith er op magische wijze voor heeft gezorgd dat Jace samenspant met de boosaardige Sebastian en dat hij nu een dienaar van het kwaad is. Jace en Sebastian zijn zodanig met elkaar verbonden dat het onmogelijk is om de een te vermoorden zonder ook de ander te doden. Clary is echter vastbesloten Jace te redden, samen met haar goede vrienden Alec, Magnus, Simon en Isabelle. Daarbij zet ze niet alleen haar leven op het spel, maar ook Jace' ziel... Stad van verloren zielen is het vijfde deel van De kronieken van de onderwereld.

Young adult , Fantasy & SF
Oorspronkelijke titel
City of Lost Souls
Kronieken van de Onderwereld (5)
Full moon
26 juni 2017
9789044338775 , 9789044342383 , 9789048825233 , 9789048841066

Door lezers

Young Adult Café / In het zonnetje: Badass YA Moeders
13 mei 2018
Young Adult Café / YA-alfabet: S
07 mei 2018 5 reacties
Young Adult Café / Hebban Reading Challenge #6: lees een eerste boek uit een serie
21 februari 2018 14 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (2)

1 woord1 SPANNEND

door: Mariek 1 like
Dit boek was geweldig om te lezen. Ik ben gevallen voor Sebastian aka Jonathan Morgenstern. Je moet het boek echt gewoon lezen dan zul je begrijpen wat ik bedoel. Maar het was een geweldig en prachtig boek!

Recensie Stad van verloren zielen

door: Puk 1 like
En nu is het afwachten tot deel 6 (en tevens laatste deel) in de serie Kronieken van de onderwereld verschijnt. Deze wordt verwacht ergens in 2014...