Sterker door strijd

Sterker door strijd

Gelezen 80 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 23 Favoriet 18 Recensies 59
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 4   Topics 0   Leesclub

'Sterker door strijd' brengt je terug naar 2007. In Nederland heerst nog geen crisis, er zijn geen smartphones op de markt, sociale media domineren onze alledaagse communicatie nog niet.
Een 32-jarige carrièrevrouw is ooit vanwege haar studie van Nijmegen naar Utrecht vertrokken. Van daaruit verhuist ze voor haar werk naar Rotterdam. De stad kent ze niet, haar inwoners evenmin. Om zich zo snel mogelijk thuis te voelen gaat ze off- en online op zoek naar Rotterdammers. Samen met hen ontdekt ze het verleden en heden van de stad.
Ze maakt al snel promotie, waarna ze wordt tegengewerkt door haar rancuneuze collega. En dan is er ook plots die grote, meeslepende liefde: een Amsterdamse clubeigenaar. Maar hij heeft kinderen terwijl zij liever een hondje wil. Slaagt ze er ondanks al deze uitdagingen in haar plek te veroveren en zich thuis te voelen?
Julie van Mol (1974) woont in Rotterdam en werkt als freelancer marketing en communicatie overal binnen Nederland. Vanaf haar tiende schreef ze in dagboeken, daarna voor haar werk. In 2005 durfde ze het aan om op Hyves verhalen te publiceren, en werd zo een van de bekendste bloggers. Aan 'Sterker door strijd' begon ze in 2007. Ze liep vertraging op doordat ze als freelancer moest zien om te gaan met de economische crisis, die haar later juist inspiratie bracht.

Palmslag
15 april 2017
15 april 2017

Marloes Auteur

Valt een keiharde zakenwereld te combineren met romantiek?

door: Marloes 1 like

Wie ooit dacht dat het welbekende Hyves-gevoel of msn-geluidje diep was weggestopt in één van de krochten van de sociale media heeft het mis! Julie van Mol (1974) gaat in Sterker door strijd met de lezer terug naar de ‘goeie oude tijd’: 2007. Hoofdpersonage Anouk laveert als nieuwe inwoner van...

Reacties op: Sterker door strijd