Strijder

Strijder

Gelezen 168 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 160 Favoriet 11 Recensies 19
Young adult Lijsten 5 Spots 4   Topics 0   Leesclub

Draken zouden geen emoties kennen, heeft Ember altijd geleerd. Hoe kan ze dan zo diep bedroefd zijn nadat Garrett zijn leven heeft gegeven om een verschrikkelijk verraad te ontmaskeren? Niets van wat ze ooit geloofde is waar, en ze zweert dat ze samen met rebel Riley in opstand zal komen tegen Talon, de drakendoders van St. Joris en... Dante, haar eigen broer - die op het punt staat de grootste verschrikking aller tijden op hen af te sturen.

Met de gruwelijke wezens die ze hebben gecreëerd, staan de machthebbers van Talon klaar om de heerschappij over de wereld op te eisen. De duisternis komt steeds dichterbij. Zullen Ember en haar vrienden nog iets kunnen doen om Talon tegen te houden?

Young Adult

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Marloes Auteur

De strijd gaat door

door: Marloes

‘Iemand had me ooit verteld dat er een moment komt in het leven van iedere soldaat waarop hij weet dat hij gaat sterven.’ Na Pupil, Rebel en Jager gaat de strijd van draak Ember in Strijder in alle hevigheid door. Na elk deel wordt het verhaal sterker en lijkt het beter doordacht. Julie Kagawa’s ...

Reacties op: Strijder