Sugarbabe

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Op een warme nazomerdag mag de jonge stagiaire Mayeta een dagje meelopen met de CEO van een grote multinational. Al snel laat ze hem weten dat ze een sugarbabe wil worden om haar studie te kunnen betalen. Om Mayeta op andere gedachten te brengen nodigt hij haar uit voor een flinke wandeltocht. Tijdens de wandeling blijken de twee een goede klik met elkaar te hebben. Omdat naar zijn overtuiging #metoo-gedrag binnen organisaties heel verwerpelijk is, wil de CEO niet toegeven aan wat hij begint te voelen voor de stagiaire. De wandeling eindigt met een heftig incident waardoor ze plotseling afscheid van elkaar moeten nemen. Voor de CEO begint dan een verrassende zoektocht naar de ware Mayeta. Is ze eigenlijk wel een echte sugerbabe? Om antwoord te vinden op die vraag gaat hij terug naar zijn jeugd en krijgt raad van zijn inmiddels overleden grootvaders.
Een meeslepend verhaal waarin verleden, heden en toekomst samenkomen in een emotionele zoektocht naar liefde in haar puurste vorm.

Brave New Books
22 september 2020