Summerproof met Sonja

Summerproof met Sonja

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Newsroom 1   Topics 0
Mijn coltruien, laarzen en dikke jassen heb ik achter slot en grendel op zolder gelegd. Het is hoog tijd voor zonnebrillen, korte shirts, jurkjes, en... de bikini! Ik ben er klaar voor, maar de hamvraag, na de winterse stamppotten, is natuurlijk: ‘Past mijn bikini nog?’

Voor mij, en veel andere vrouwen, even een lastig momentje. De spiegel liegt niet. Past je bikini nog? Nou, niet echt... Het ligt niet aan de leuke bikini, maar aan de overtollige kilo’s.

Even sip en somber? Nee joh, niet nodig! Ik beloof je een glimlach als je jezelf straks over zes weken in de spiegel ziet. Je kunt jezelf met mijn weekmenu’s een zonovergoten zomer cadeau doen. Want ik heb heel veel lekkere ‘summerproof' recepten samengesteld. Vitaminerijke salades, nieuwe trends, zoals een bietenwrap, bloemkoolpizza en caloriearme hapjes. Allemaal verrassende, lekkere maaltijden, die bovendien snel klaar zijn. Zodat jij binnen zes weken, met een vette knipoog, jouw bikini in de koffer kan stoppen.
Culinair
De Zonnestraal