Suzettes dilemma

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Suzette (60) woont al ruim twintig jaar in Amerika met haar jeugdliefde, Nick, en hun zoon Hugo. Als ze een documentaire ziet over Amsterdam, realiseert ze zich dat ze heimwee heeft, vooral naar Richard, haar andere zoon. Na lang aarzelen gaat ze met gepaste reserve naar Amsterdam, bang voor de reacties van iedereen. Na aanvankelijke boosheid overheerst blijdschap over haar terugkeer. Ze wordt weer opgenomen in het familieleven en na de kerst trekt ze in bij haar ex-man, Maarten, tot de komst van hun nieuwe kleinkind. Nick is er gelaten onder, maar na de geboorte moet ze wel terugkomen! Suzette ergert zich aan zijn dominante gedrag, maar al snel komt ze erachter dat haar leven met Maarten ook geen koek en ei is, hij kan niet zo goed tegen haar geredder en bemoeizucht in zijn leven. Ondanks alles zijn haar gevoelens voor en verlangens naar beide mannen sterk. Zal ze bij Maarten blijven, of naar Nick teruggaan? Ze vindt zich voor een dilemma gesteld. +

09 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marlies Vaz Nunes