Tafel voor één

In België bestaat een op de drie huishoudens uit één persoon. Dus veel landgenoten koken minstens een groot deel van de tijd alleen voor zichzelf. Maar wat is het verschil tussen koken voor twee en koken voor één? Simpel: motivatie. De drempel om voor jezelf te koken is oneindig veel hoger dan die om voor twee te koken, en dus is niet koken vaker en sneller een optie. Tot je dit boek in handen krijgt en bladzijde na bladzijde ontdekt dat koken voor één ook echt een feest kan zijn. Want alleen voor jezelf koken, betekent helemaal je zin doen. Wil je een innovatief driegangenmenu of gewoon eindeloos veel toastjes preparé met zo’n blinkend zoetzuur uitje op? Het kan allemaal.

In dit boek bundelt Nathalie Le Blanc, ervaren alleenkoker, haar beste recepten voor één. Met deze recepten hoef je niet langer 4 dagen na elkaar hetzelfde gerecht te eten en zijn overschotten geen overschotten meer, maar gewoon het begin van een ander lekker gerecht. Handig, zeker voor die ingrediënten waar je altijd te veel van hebt (ja, bloemkool, we hebben het over jou). Daarnaast deelt Nathalie haar beste diepvrieshacks, alles-op-een-bordsmaakbommen en het beste dessert ter wereld.

Is Tafel voor één het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tafel voor één