Tassen naaien

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Tassen heb je nooit te veel, want voor elke gelegenheid heb je er wel een nodig. En wat geeft je meer
voldoening dan zelf je unieke stuk te naaien?

Designer en handwerkexpert Anna Alicia geeft je inspiratie in Tassen naaien, of je nu een beginner bent of
al meer gevorderd. Sommige tassen kun je in een uurtje maken of je kunt je tanden zetten in de complexere modellen. Al doende leer je verschillende handige technieken, zoals het naaien van rechte hoeken om je tas diepte te geven of het inzetten van ritsen.

Welk item wil je als eerste naaien? Een boodschappentas, en retrorugzak, een schoudertas, een clutch,
een weekendtas…? Alle achttien tassen zien er even trendy, praktisch en mooi uit. En als je een model
gekozen hebt, welke stof, welke voering, welke kleur, welke schouderbanden of ritsen ga je dan gebruiken?
Eén ding weet je zeker: jouw tas is een uniek exemplaar. Met dit boek naai je je eigen collectie stijlvolle tassen.

Manteau
01 januari 2019