Tennismetkiki

Tennis met Kiki

Rank 5393 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Artikelen 1   Topics 0

Tennis is een sport voor jong en oud en is naast individuele aspecten ook een heel belangrijke teamsport die je zowel in de zomer als de winter kunt spelen. Zowel in toernooien als in competitieverband. Wil je meer leren over deze sport en over hoe je nog beter kunt worden? Wie kan dat je nu beter vertellen dan tennisambassadeur Kiki Bertens. Zij laat je in Tennis met Kiki zien wat er allemaal bij tenissen komt kijken. Wat komt er allemaal aan bod?: Deel 1: Algemeen – kennismaken met Kiki – prijzen en prestaties – geschiedenis van het tennis in Nederland – waarom is tennis zo leuk Deel 2: Trainingen – type trainingen – oefeningen die je alleen kunt doen – specifi eke vaardigheden en type slagen e.d. – de tennisbaan – je uitrusting – regels/spelregels/afspraken – met wie heb je te maken Deel 3: Wedstrijden – hoe bereid je je voor op wedstrijden, hoe doet Kiki dat? – verschillende soorten wedstrijden – offi cials en scheidsrechters – internationale wedstrijden Deel 4: Het leven van een toptennisser – hoe word je zo goed – meedoen aan de bekende toernooien, welke toernooien zijn er – Olympische Spelen

Kind & Jeugd
Sport, spel (<12 jaar)