Thai

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Dan Toombs, a.k.a. The Curry Guy, neemt je deze keer mee naar de Thaise keuken. 'The Curry Guy Thai' biedt meer dan 100 typische Thaise recepten voor de thuiskok. Met tekst en uitleg over een goede voorraadkast, specifieke Thaise smaakmakers, ingrediënten en technieken kan iedereen echt direct aan de slag. Verras je huisgenoten, familie en vrienden en serveer currypasteitjes, zelfgemaakte kroepoek of Thaise viskoekjes. Maak een geurige soep als 'tom yung gai' en schotel een massaman curry met rundvlees, een echte Thaise klassieker, voor! Leg de lat nog wat hoger en serveer zeebrasem in zoutkorst of 'gai yang', gemarineerde kip langzaam gegaard op de grill. Serveer de perfecte rijst erbij, zelfgemaakte Thaise pickles en geniet. 'The Curry Guy Thai' is overzichtelijk ingedeeld en biedt basisrecepten (currypasta’s, bouillons, sauzen en smaakmakers), voorgerechten, soepen en salades, klassieke Thaise curry’s, wok- en noedelgerechten, gerechten van de barbecue en meer. In een oogopslag zie je bij elk recept de bereidingstijd, of een recept vegetarisch dan wel veganistisch is of glutenvrij.

Culinair
Keuken per land en streek
The Curry Guy
Good Cook Publishing