cover TTD 2020

Thriller Tiendaagse 2020

Rank 648 Gelezen 22 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 58 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

Een beeld zegt meer dan duizend woorden wordt er wel eens gezegd, maar tijdens de Hebban Thriller Tiendaagse 2020 werd dat omgedraaid. In dit ebook korte verhalen van duizend woorden geinspireerd op een foto. Met verhalen en columns van Nederlandstalige thrillerschrijvers en de winnaar en vier runners-up van de schrijfwedstrijd Duizend woorden 2020.

Download de epub

Meer artikelen

Lezersrecensies (2)

Opbouw plot en 1000 woorden verhalen

door: Joke Zwier 1 like
Leuk om te lezen hoe auteurs op verschillende wijze hun plot tot stand brengen. De een op een gestructureerde wijze en de ander begint gewoon en ziet wel hoe het verhaal zich ontwikkelt. De verhalen van de 1000 woorden wedstrijd zijn leuk om te lezen. En ja, ze smaken naar meer. Mijn...
ebook

Dames gaan voor

door: leon 1 like
Dit e-book heeft mijn inziens een terechte winnaar. Wat wel opvalt dit jaar is dat op een verhaal na de vrouwen de agressors, de sadist, de moordenaar zijn. Zijn deze verhalen daarom uitgekozen, of is het puur toeval?. Al met al is het een prettig lezend e-book.
ebook