Tijd van belofte

Tijd van belofte

Deel 13 van de populaire serie Virgin River, het bingewatch-succes op Netflix.
Kreeft voor tafel drie! Tafel elf, achtmaal crème brûlée! Souschef Kelly Matlock is elke avond omgeven door chaos: hete pannen, nijdige obers en een scheldende chef-kok. Als ze op een dag is flauwgevallen in de keuken, neemt ze op staande voet ontslag. Ze besluit een tijdje bij haar zus, Jillian, te gaan wonen, die in Virgin River biologische groente en fruit kweekt.
Al op haar eerste dag in het rustieke dorpje ontmoet ze Leif Holbrook, een weduwnaar die naar Virgin River is gekomen omdat zijn stiefdochter, Courtney, in de grote stad ontspoorde. Ze kan het verlies van haar moeder slecht verwerken en ze is boos op alles en iedereen. Leif hoopt dat de verhuizing naar het platteland een nieuw begin is.
Zodra Kelly en Leif elkaar in de ogen kijken, slaat de vlam in de pan. Courtney is er echter fel op tegen dat Leif een vriendin heeft. Kelly kan een perfecte vitello tonato maken, maar ze heeft geen idee hoe ze dit moet aanpakken. Zal het haar lukken het juiste recept te vinden om een geweldige man, een opstandige puber en een onzekere kookfanaat samen te voegen tot een gelukkig gezin?

Harpercollins
08 februari 2022