Tijd voor jezelf

Tijd voor jezelf

In Tijd voor jezelf schept Kathryn Nicolai, de bedenker van de succesvolle podcast Nothing Much Happens, met behulp van korte verhalen een wereld waarin de lezer zich kan terugtrekken, op zoek naar rust, focus of hernieuwde energie.

Rust vinden in een overvolle wereld, je hoofd leegmaken na een volle dag: voor veel mensen is dit een onmogelijke opdracht. Velen onder ons kunnen zich moeilijk ontspannen of komen slecht in slaap. Dat inspireerde Kathryn Nicolai tot het bedenken van verhalen met een kalmerende werking, waarbij ze haar jarenlange kennis van meditatie- en visualisatietechnieken combineert met storytelling.

In Tijd voor jezelf zoomt Kathryn Nicolai in op momenten van klein geluk. Een winterwandeling door pas gevallen sneeuw, een toevallige ontmoeting met een oude vriend, sterren kijken op een zomernacht of een boek lezen bij de open haard met de poes op je schoot.

‘Een aangename, heilzame en bijna magische ervaring voor als het je even allemaal te veel wordt. Een balsem voor de geest.’ Geekmom.com

‘Het ultieme recept tegen een druk leven en een vol hoofd.’ The Evening Standard
Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen